Creactiv - Authentieke marketing & communicatie
Webanalytics

Toptaken van je website kunnen veranderen

In een eerder blogbericht hebben we jou informatie gegeven over de toptaken van je website. Je kan er lezen hoe je de toptaken van jouw website kan achterhalen. Nadien ga je de toptaken een prominente plaats geven op je website. Maar blijven deze toptaken wel altijd hetzelfde?

Je moet jezelf bewust zijn van het feit dat toptaken in de loop van de tijd misschien kunnen veranderen. Wat er precies veranderd is en in welke mate, dat kan je alleen maar te weten komen door opnieuw onderzoek uit te voeren.

Waarom zou je dit onderzoek nog eens uitvoeren?

Zonder herhaling van het toptakenonderzoek weet je nooit wat er echt gebeurd. Door het onderzoek te herhalen, zal je ontdekken of jouw toptaken stabiel zijn of verschuiven. Een andere reden om het onderzoek te herhalen is dat je kleine verschillen kan ontdekken die voor je bedrijf of organisatie relevant zijn. Ze kunnen inzichten geven waarmee je de content, functionaliteit of techniek van jouw website kan bijsturen. Opnieuw een onderzoek uitvoeren kan dus heel wat nuttige informatie opleveren.

Alles verandert voortdurend, zowel je bedrijf als je klanten. Daarom is het nuttig om na bijvoorbeeld 3 jaar opnieuw een taakonderzoek uit te voeren. Aan de hand van je resultaten kan je jouw website aanpassen en verbeteren, zodat de gebruiksvriendelijkheid van je website weer optimaal is en je conversie zal stijgen.

Contacteer ons vrijblijvend voor al je vragen.


Deel dit artikel:
  • Dienstverlener voor de KMO-portefuille
  • Google partner
  • Leadinfo partner
  • Member of feweb
  • Wij zijn erkend dienstverlener door de Vlaamse Overheid in het kader van de KMO-portefeuille met erkenningsnummer DV.A222536 voor Advies en DV.O222535 voor Opleiding.