Deze opleiding biedt jou en de medewerkers in jouw organisatie de vaardigheden en kennis die nodig zijn om zowel klantgericht als commercieel te handelen. Klantgericht handelen betekent dat je de behoeften en wensen van de klant begrijpt en hierop inspeelt, wat leidt tot verhoogde klanttevredenheid, klantloyaliteit en uiteindelijk duurzame bedrijfsgroei. Commercieel handelen omvat zowel de externe marktbenadering als de interne bedrijfsprocessen die zijn ontworpen om aan de klantverwachtingen te voldoen en tegelijkertijd de commerciële doelstellingen te realiseren.
Deze opleiding is geschikt voor alle functies binnen de organisatie die in contact komen met klanten. Het doel is dat elke medewerker niet alleen klantvriendelijk is, maar ook commerciële voelsprieten ontwikkelt. Hierdoor is de organisatie als geheel beter in staat om klantbehoeften te vervullen, klantrelaties te versterken, en zakelijke kansen optimaal te benutten.
Datum: 7 november 2024
Tijdstip: 9.00 u – 16.00 u
Locatie: Creactiv, Generaal De Wittelaan 9/3, 2800 Mechelen
Investering: 650 euro excl. BTW (Deze opleiding komt in aanmerking voor aanvraag KMO-portefeuille, waardoor je tot 30% van de inschrijvingskost kan recupereren. Jouw investering is dan 455 euro excl. BTW.
Elkaar verantwoordelijk houden, dat zorgt ervoor dat je meer actie onderneemt. Daarom kan je bij deze opleiding genieten van 1+1 deelnemer gratis, waardoor je samen met een collega of je zakenpartner kan deelnemen voor dezelfde prijs zodat je elkaar nadien ook kan stimuleren om je inzichten te blijven toepassen in de praktijk.
Kom je niet opdagen? Dan betaal je een extra no-show fee van 125 euro (excl. BTW).
Naast extra advies verwittigen we je via deze weg ook als we opleidingen en events organiseren. En geloof ons: die wil je echt niet missen. Tot snel?
Wij zijn erkend dienstverlener door de Vlaamse Overheid in het kader van de KMO-portefeuille met erkenningsnummer DV.A222536 voor Advies en DV.O222535 voor Opleiding.