Klantbeleving: meer dan marketing en blablabla

Workshop

Klantbeleving. Ondernemers hebben er tegenwoordig allemaal de mond van vol. En terecht natuurlijk, want het vormt de basis voor elke succesvolle business. Maar, heel eerlijk… Weet jij wat een goede klantbeleving eigenlijk inhoudt? En wat ‘klantbeleving’ überhaupt is? Als je ‘nee’ moet antwoorden, dan kunnen we je op twee manieren geruststellen: 1. je bent niet alleen, en 2. we scheppen voor eens en voor altijd duidelijkheid tijdens een workshop op 24 maart.

Op het programma:

  • een kristalheldere verklaring: wat is klantbeleving precies en wat omvat het allemaal?
  • uitleg over dé manier om een goede klantbeleving te garanderen, ongeacht de sector waarin je actief bent.
  • praktische denkoefeningen om je eigen klantbeleving onder de loep te nemen.
  • extra marketing ins en outs, want het gaat niet alleen over wát je doet, maar ook over hóe je je product of dienst in de markt zet.
  • tips, tricks en insights vanuit beide aspecten waarmee je meteen aan de slag kan.

Praktisch:

De workshop vindt op 24 maart 2020 plaats bij ons op kantoor, van 9.30 u tot 16.30 u.
Psst, je gaat geen honger lijden, want wij zorgen voor lekkere snacks en een lunch. 

Investering: 495 euro excl. BTW en 30% subiside met KMO-Portefeuille mogelijk.

Deze opleiding wordt georganiseerd samen met onze partner, Customerry.