Marketing-as-a-service: je strategie in de praktijk
Alles uit handen geven of aan het stuur blijven zitten
Dat je smarketing-, marketing- of communicatiestrategie op punt staat, betekent niet dat je rustig achterover mag leunen. Je actiepunten vragen om – je raadt het al – actie, in de volgorde die we samen bepaalden. Het is dus geen optie om hier en daar een lukraak puntje aan te pakken, want dan wordt je investering al snel een kost. Toch heb je wel degelijk verschillende opties om je plan te realiseren. Voor welke weg je ook kiest: je staat er niet alleen voor.
Creactiv als coach en copiloot
Ga je graag zelf aan de slag met de strategie die we samen uitstippelden? Da’s prima voor ons. We leren jou de kneepjes van het vak, en coachen jou en/of je team tot jullie jezelf vol vertrouwen ‘expert’ kunnen noemen. Je kunt bij ons terecht met al je vragen en problemen, en we leggen regelmatig onze stethoscoop op de borst van jouw organisatie. Van zo’n nauwe samenwerking gaat ons hart sowieso sneller slaan …
Goeie verhalen vertel je samen
Ben jij eerder van het principe dat “teamwork makes the dream work”? Ook daarvoor ben je bij ons aan het juiste adres. We implementeren samen je marketing-, smarketing- of communicatiestrategie, door bijvoorbeeld alles op gang te trappen, waarna jij de wielen verder doet draaien; of door de verantwoordelijkheden helder te verdelen volgens de expertises die jij in huis hebt en die wij daaraan kunnen toevoegen.
Je bent in goeie handen
Heb je liever dat we jou compleet ontzorgen? Dat kan perfect. Op vaste dagen komen we bij jou in en aan je organisatie werken, en je strategie volledig implementeren. Of we daarvoor een marketeer, een designer of een social media manager afvaardigen, hangt af van jouw noden (en dus je plan van aanpak). Wat sowieso vaststaat: onze expert werkt ‘dedicated’ op jouw organisatie, met net zoveel toewijding als jijzelf.
Deze doener (met ambitie) ging je voor

CBS2
Marketing-as-a-service
CSB2 biedt een compleet serviceprogramma rond spuitcabines aan, zowel voor de industriële als de automotive sector. Het bedrijf is al meer dan twintig jaar actief, maar voelde dat hun naamsbekendheid nog niet in verhouding was met die jarenlange ervaring en aanwezigheid op de markt. Bovendien vond bedrijfsleider Wim dat er nog ruimte was voor verbetering op de CSB2-webshop.