Berichten

Facebook: het kanaal om relaties te onderhouden en versterken

,
Veel bedrijven hebben een fanpagina op Facebook. De ene is al wat succesvoller dan de andere. Een vaak voorkomend probleem is dat ze zich te veel focussen op verkoop.

Getuigenissen en referenties op je website

Een getuigenis van een tevreden klant is goud waard. Ze vormen een krachtig promotiemiddel op je website.

Stappenplan om een social media strategie op te bouwen

Om een social media strategie op te stellen is het belangrijk dat je weet wat er over je bedrijf of merk gezegd wordt. Onderzoek en analyseer wie over je bedrijf of merk praat, waar je bedrijf of merk overal vernoemd wordt, welke vragen de mensen stellen,… Op al deze informatie kan je inspelen. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om eventueel samen te werken met populaire bloggers, je fans, …

SEO tips om te scoren in zoekmachines

SEO (Search Engine Optimization) of zoekmachineoptimalisatie mag je nooit uit het oog verliezen. Het speelt een belangrijke rol voor je positie in de zoekresultaten.

Je doelgroep bereiken met de juiste content

,
Binnen je marketingstrategie moet de content die je uitstuurt voldoen aan enkele regels.

Waarom bloggen toch interessant is?

Bloggen. Slechts 20% van de bedrijven doet het. Toch blijkt dit een grote meerwaarde te zijn voor je online leven. In deze blog geven we je een aantal redenen om zelf met een blog te beginnen.

Contentstrategie: efficiënter met je doelgroep communiceren

Een website is niet of foto’s of tekst, het is een combinatie van beide. Toch onderschat men het belang van content. Veel bedrijven vullen hun website, Facebook en Twitter met content zonder daarbij echt na te denken. Het belang van content wordt vaak onderschat, nochtans kan een contentstrategie zorgen voor een efficiëntere communicatie met je doelgroep.