Berichten

Een (nieuwe) website starten, hoe begin je er aan?

Online aanwezig zijn in 2017 is een must! Daarbij is je website hét centrale punt van je online communicatie. Een website is één van de logische stappen die je als ondernemer zet. Toch wordt er vaak niet voldoende nagedacht bij de opbouw van die website.

Social media inzetten voor je bedrijf

De consument is actief op social media. Als bedrijf zijn social media kanalen dus de ideale manier om de consument te bereiken. Alvorens social media in te zetten is het belangrijk dat je bewust bent van alles wat er bij komt kijken.

Je doelgroep bereiken met de juiste content

,
Binnen je marketingstrategie moet de content die je uitstuurt voldoen aan enkele regels.

Storytelling: een verhaal kan jouw organisatie, merk of product tot leven brengen

Storytelling, een trend die steeds populairder wordt bij bedrijven. Door een verhaal te vertellen kan je jouw organisatie, merk of product tot leven brengen. Het verschil tussen een verhaal vertellen en informatie meedelen is groot. Mensen onthouden verhalen sneller dan info. Maar hoe begin je er nu aan?

4 tips om je doelgroep te bepalen

,
Wat houdt het woord doelgroep nu eigenlijk in? De definitie van doelgroep kan omschreven worden als een deel van de bevolking waarbij een gedragsverandering zou moeten gebeuren, namelijk jouw product, dienst of merk kopen. Doelgroepen zijn een essentieel onderdeel van elke marketingcampagne. Voor je begint met een website of een marketingstrategie is het belangrijk te weten wie je doelgroep is, want je wil natuurlijk dat je boodschap de juiste mensen bereikt. In deze blog geven we je 4 tips om je doelgroep te bepalen.

Je doelgroep overtuigen

In dit artikel vertellen we je meer hoe je jouw doelgroep kan overtuigen. Hier gaan we er van uit dat je jouw doelgroep reeds kent. Eens je weet wie je wil aanspreken, is de volgende vraag hoe we je doelgroep naar jouw dienst, merk of product kunnen leiden.