GDPR

Invloed van GDPR op jouw e-mailmarketing

GDPR is de nieuwe Europese Privacywetgeving die vanaf 25 mei 2018 in dienst zal treden. Wat is nu de impact van deze nieuwe wetgeving op jouw e-mailmarketing?
16 maart 2018/door Jana De Ryck

GDPR: 5 praktische tips voor de nieuwe privacywetgeving

Heb je klanten? Maak je wel eens een factuur? Heb je een onderneming in de EU? Dan val je vanaf 25 mei onder de nieuwe Europese privacywetgeving: De GDPR.
15 februari 2018/door Jana De Ryck

Invloed van GDPR op jouw website

De GDPR, General Data Protection Regulation, die vanaf 25 mei 2018 ingaat, heeft heel wat gevolgen voor jouw website. Nu nemen we onderhanden welke specifieke stappen er nodig zijn om jouw website volledig te optimaliseren voor de GDPR!
15 januari 2018/door Jana De Ryck
GDPR

GDPR: wat is het en hoe ga je ermee om?

Ondertussen heeft het nieuws over de GDPR bijna alle bedrijven bereikt. Wat is dit nu juist en hoe ga je er als bedrijf mee om?
17 november 2017/door Jana De Ryck

Onderschat de kracht van e-mailmarketing niet

Wanneer men denkt aan online marketing kanalen wordt e-mailmarketing vaak aan de kant geschoven. De oorzaak ligt voor een groot deel bij de slechte reputatie van dit boeiend kanaal. E-mailmarketing wordt direct geassocieerd met ongewenste nieuwsbrieven of spam. Maar hier brengen wij verandering in: goede e-mailmarketing is nog steeds een krachtig kanaal om verschillende doelen te kunnen bereiken.
30 oktober 2017/door Jana De Ryck
webdesign

Wat is het verschil tussen responsive, adaptive en separate webdesign?

Een mobielvriendelijke website is al lang een must en als Google zijn mobile first index uitrolt valt het niet meer weg te denken. Er bestaan verschillende manieren om je website mobielvriendelijk te maken en dat kan soms voor verwarring zorgen. Elke website is anders en vraagt een andere vorm van webdesign.
30 oktober 2017/door Jana De Ryck

Nieuwe functie: Google Posts in jouw bedrijfsvermelding

Vandaag de dag heeft ieder bedrijf een Google Mijn bedrijfsprofiel. Als je dit nog niet hebt, kan je er best meteen mee aan de slag gaan. Google innoveert vaak en sinds eind juni is er een nieuwe functie bijgekomen, namelijk Google Posts. Op deze manier kan je korte nieuwsberichten, aanbiedingen en evenementen posten die direct zichtbaar zijn in je bedrijfsvermelding in de zoekresultaten.
30 oktober 2017/door Jana De Ryck
e-mailmarketing

MailChimp-aanmeldformulieren: van dubbel opt-in naar single opt-in

Vanaf 31 oktober 2017 wordt de single opt-in de standaardinstelling voor alle MailChimp aanmeldformulieren. Deze wijziging heeft gevolgen voor alle gebruikers van MailChimp, dus hier is alles wat jullie moeten weten.
30 oktober 2017/door Jana De Ryck
analytics

Het gebruik van Campaign URL Builder

Om campagnes effectief te kunnen meten vanuit Google Analytics,…
12 oktober 2017/door Jana De Ryck

Formulieren via HTTP-websites worden onveilig volgens Google Chrome

Google Chrome is één van de grootste internetbrowsers die over de hele wereld gebruikt wordt. Vanaf oktober 2017 zal jouw website met formulieren als onveilig beschouwd worden als jouw website geen HTTPS-verbinding heeft. Het is dus tijd om actie te ondernemen als je nog werkt met een HTTP-verbinding!
14 september 2017/door Jana De Ryck