Wat is het verschil tussen een hard bounce en een soft bounce?

Wanneer je jouw e-mail verzonden hebt, krijg je al snel de eerste resultaten. Hierbij zal je merken dat niet al jouw inschrijvers voor de nieuwsbrief jouw nieuwsbrief effectief ontvangen hebben. Het aantal bounces zijn het aantal e-mailadressen waarbij de mailing niet afgeleverd kon worden.
6 juni 2018/door Jana De Ryck

Meten is weten: analyse in MailChimp

Wanneer je een mailing verzonden hebt, dan komen de eerste resultaten al de eerste uren binnen via MailChimp. Na één week kan je best het rapport van jouw campagne bekijken. Maar hoe doe je dat nu exact? Wat willen al deze cijfers zeggen? Wij leggen het jou graag uit!
6 juni 2018/door Jana De Ryck

Update Google Analytics: gebruiker staat centraal

Via Google Analytics kan je vele analyses maken van jouw website. Vele ondernemers zien door alle cijfers niet meer de essentie van het verhaal. Sinds de nieuwe update van Google Analytics eind 2017 wilt Google de gebruiker centraal plaatsen en meer inzicht geven over de gebruikers in plaats van de sessies.
6 juni 2018/door Jana De Ryck

Widgets en plugins: wat is het en wat is het verschil?

WordPress is één van de meest gebruikte platformen om aan de slag te gaan met jouw website. WordPress vormt de basis van 28% van het internet en ondersteunt dus verschillende widgets en plugins. Klinkt dit als Chinees in de oren? Lees dan snel verder om te leren wat het is en wat exact het verschil is.
6 juni 2018/door Jana De Ryck

Gratis eenvoudige website via Google Mijn Bedrijf

Aanwezig zijn in Google is zeer belangrijk, dat weten we ondertussen al. Als je als bedrijf nog geen website hebt maar eenvoudig toch jouw openingsuren en foto's wilt tonen kan je een gratis website aanmaken via Google Mijn bedrijf.
6 juni 2018/door Jana De Ryck

De perfecte huisstijl

Wanneer je een bedrijf hebt, heb je natuurlijk ook een bijpassende huisstijl nodig. Een huisstijl die past bij de identiteit van je bedrijf. De perfecte huisstijl is niet alleen een logo. De huisstijl is meer dan dat. We spreken ook over een typografie, kleurgebruik, slogan, briefpapier, naamkaartjes,…
6 juni 2018/door Creactiv Security

Grafische trends in 2018

Elk jaar zijn er wel weer nieuwe grafische trends die erboven uitsteken. Enkele trends waren er ook al in 2017 maar 2018 heeft ook nieuwe trends. Hier enkele trends op een rijtje.
6 juni 2018/door Creactiv Security