Waarom je in 2019 zeker nog een visitekaartje nodig hebt

Is een visitekaartje in dit digitale tijdperk nog wel nuttig? Wij zeggen volmondig; Ja! Het is namelijk de snelste manier om iemand je gegevens door te geven. Er zijn hiernaast nog enkele redenen waarom je zeker je eigen gepersonaliseerd visitekaartje moet hebben.

Adverteren via Waze

,
Je kan nu eindelijk ook adverteren op de populaire navigatie app Waze. In plaats van sluipweggetjes te nemen kunnen gebruikers nu ook kiezen om langs een bepaalde winkel gestuurd te worden of nog beter: jouw winkel. Wil jij weten hoe je kan opvallen op Waze? We gaan graag met jou mee op ontdekking.

5 stappen om je sales en marketing afdeling op dezelfde lijn te krijgen

Vaak wordt er gezegd dat sales en marketing niet samen kunnen werken. Nochtans zijn ze heel nauw verwant en zouden ze dit beter doen. Zo ontstaat er betere communicatie en is ook de werksfeer tussen beide departementen aangenamer. Gedaan met het geroddel over ‘het sales team heeft weer,...’ ‘Die van marketing krijgen …’? Wij leggen je aan de hand van 5 stappen uit hoe je hen kan laten samenwerken.

Klaar om te recruiten?

Voor je begint met online te recruiten moeten er wel nog enkele zaken in orde gebracht worden. zorg ervoor dat je bedrijfsmateriaal op punt staat. Zonder een goed logo, mooie visuals en duidelijke content kan je online niets beginnen.

Online rekruteren op korte / lange termijn

Social media heeft dagelijks miljoenen gebruikers in België alleen al. Elke dag bekijken mensen hun profiel en spenderen ze gemiddeld meer dan een uur op hun accounts. Adverteren op deze social media zou dus veel aandacht kunnen trekken wanneer hier veel interactie ontstaat. Dit is een van de vele voordelen van social media, maar wat kan deze interactie nu teweeg brengen?

Het PESO model

Wanneer je actief bent op verschillende online kanalen zijn er veel opties waardoor je onderneming, merk of product in de spotlight kan komen. Het PESO-model maakt dit voor jou duidelijker. De afkorting staat voor Paid, Earned, Shared en Owned. Waar dit nu allemaal voor staat leggen we je graag uit.

De evolutie van digitaal betalen

Digitaal betalen is de laatste jaren enorm veranderd. Het begon allemaal met de kaartlezer, nu is deze al overbodig en betalen we simpelweg met onze smartphone. Hoe komt het dat de betaalsector opeens zo innoverend is en wat staat er ons nog te wachten?

Sliders op je website, een goed idee?

Je website is je online visitekaartje. Er zijn een hoop mensen die dit zullen bekijken en je wil deze kans dan ook optimaal benutten om hen zo veel mogelijk nuttige informatie mee te geven. Een oplossing hiervoor zou een slider kunnen zijn…
Google reCAPTCHA

Google reCAPTCHA en jouw webformulier: een droomhuwelijk

Als ondernemer kun je uiteraard heel wat redenen bedenken om je websitebezoekers een formulier te laten invullen. Je kan hen op die manier bevragen over de kwaliteit van je site, maar evengoed laten inschrijven op je nieuwsbrief, een offerte…

Maak online het verschil met menselijke marketing

Geen droge advertenties, wel menselijke marketing om online het verschil te maken. Deze online marketing steunt meer en meer op de pull boodschap in plaats van op de push-methode. Potentiële klanten maken namelijk liever zelf de keuze in plaats…

Instagramfoto opladen vanaf de computer

Instagram blijft nog steeds groeien en is één van de populairste mobiele apps vandaag de dag. In tegendeel tot Facebook, is Instagram puur mobiel gericht en kan je de applicatie vooral via je smartphone gebruiken. Vaak wordt gezegd dat de…

Doe de test: hoe gebruiksvriendelijk is mijn website?

,
Je website is dé manier om nieuwe klanten aan te trekken. Het is je online uithangbord en is ontworpen om bezoekers overtuigen om voor jouw product of dienst te kiezen. Maar welke indruk krijgen je bezoekers bij het eerste bezoek en vinden…