Betere productpagina’s op jouw webshop

Het is belangrijk dat een webshop zeer gebruiksvriendelijk is opgebouwd. Maar hoe zorg je er nu voor dat jouw productpagina's ook leiden tot meer conversie? Wij geven jullie enkele eenvoudige tips om jouw productpagina's te verbeteren.
6 juni 2018/door Jana De Ryck

Rebranding van een huisstijl

Rebranding of identiteitsverwisseling of naamswijziging of … Er zijn verschillende namen voor maar eigenlijk is het het aanpassen van je huisstijl. Het is een ingrijpende verandering van de identiteit van een ondernemingsmerk, een productmerk of een dienstkenmerk door wijziging van slogan, logo, design, merknaam of een combinatie van deze elementen. 
6 juni 2018/door Creactiv Security

Maak jullie marketing en communicatie GDPR-proof

De nieuwe privacywetgeving, GDPR of AVG, komt steeds dichterbij. Om jullie marketing en communicatie GDPR-proof te maken lijsten wij hier op met welke elementen je rekening dient te houden.
4 mei 2018/door Jana De Ryck

Maak jullie website GDPR-proof

De GDPR is in aantocht! Vanaf 25 mei 2018 zal je onderneming er anders uitzien op vlak van gegevensverzameling. Niet helemaal zeker wat deze nieuwe wetgeving inhoudt?
4 mei 2018/door Jana De Ryck

Invloed van GDPR op jouw e-mailmarketing

GDPR is de nieuwe Europese Privacywetgeving die vanaf 25 mei 2018 in dienst zal treden. Wat is nu de impact van deze nieuwe wetgeving op jouw e-mailmarketing?
16 maart 2018/door Jana De Ryck

GDPR: 5 praktische tips voor de nieuwe privacywetgeving

Heb je klanten? Maak je wel eens een factuur? Heb je een onderneming in de EU? Dan val je vanaf 25 mei onder de nieuwe Europese privacywetgeving: De GDPR.
15 februari 2018/door Jana De Ryck

Invloed van GDPR op jouw website

De GDPR, General Data Protection Regulation, die vanaf 25 mei 2018 ingaat, heeft heel wat gevolgen voor jouw website. Nu nemen we onderhanden welke specifieke stappen er nodig zijn om jouw website volledig te optimaliseren voor de GDPR!
15 januari 2018/door Jana De Ryck

GDPR: wat is het en hoe ga je ermee om?

Ondertussen heeft het nieuws over de GDPR bijna alle bedrijven bereikt. Wat is dit nu juist en hoe ga je er als bedrijf mee om?
17 november 2017/door Jana De Ryck

4 redenen om op jouw eigen merknaam te adverteren in Google AdWords

Je ziet veel advertenties verschijnen wanneer mensen een bedrijfsnaam intypen. Maar waarom zou je nu exact adverteren op jouw eigen merknaam? Hoogstwaarschijnlijk kom je toch bovenaan te staan in de zoekresultaten. Heeft het wel zin om hieraan geld te spenderen? Ja, er zijn wel degelijk enkele redenen waarom dit nuttig kan zijn.
2 november 2017/door Jana De Ryck