Instagram Stories: interessant voor bedrijven?

Verhalen op Instagram of Instagram Stories: vele bedrijven vragen zich af of dit interessant is voor hun? Tuurlijk, antwoorden wij dan! Zowel zelfstandigen, kmo's als grotere bedrijven kunnen voordeel halen uit het delen van verhalen op Instagram. Je blijft op de radar van je fans, je toont exclusieve beelden en creëert interactie. Wij leggen je uit hoe je dit best aanpakt en wat de diverse mogelijkheden zijn.

Instant messaging marketing als servicekanaal

,
Instant messaging, direct messaging of privé-berichten: het wordt steeds meer en meer gebruikt als servicekanaal. Instant messaging marketing is in opmars bezig en als bedrijf is het belangrijk om te weten wat de mogelijkheden zijn om een betere service te kunnen bieden aan jouw klanten.

Meten is weten: analyse in MailChimp

Wanneer je een mailing verzonden hebt, dan komen de eerste resultaten al de eerste uren binnen via MailChimp. Na één week kan je best het rapport van jouw campagne bekijken. Maar hoe doe je dat nu exact? Wat willen al deze cijfers zeggen? Wij leggen het jou graag uit!

Politieke social media marketing

Social media targeting is al langer een populaire trend binnen de politiek, vooral in Amerika maar ook in België en de rest van Europa krijgt deze trend meer en meer aandacht voorgeschoteld. De politieke strijd wordt vandaag de dag de online uitgevochten. Verkiezingen naar jouw hand zetten met bijna uitsluitend social media, is het mogelijk?
Google analytics

Update Google Analytics: gebruiker staat centraal

Via Google Analytics kan je vele analyses maken van jouw website. Vele ondernemers zien door alle cijfers niet meer de essentie van het verhaal. Sinds de nieuwe update van Google Analytics eind 2017 wilt Google de gebruiker centraal plaatsen en meer inzicht geven over de gebruikers in plaats van de sessies.

Widgets en plugins: wat is het en wat is het verschil?

WordPress is één van de meest gebruikte platformen om aan de slag te gaan met jouw website. WordPress vormt de basis van 28% van het internet en ondersteunt dus verschillende widgets en plugins. Klinkt dit als Chinees in de oren? Lees dan snel verder om te leren wat het is en wat exact het verschil is.

Gratis eenvoudige website via Google Mijn Bedrijf

,
Aanwezig zijn in Google is zeer belangrijk, dat weten we ondertussen al. Als je als bedrijf nog geen website hebt maar eenvoudig toch jouw openingsuren en foto's wilt tonen kan je een gratis website aanmaken via Google Mijn bedrijf.

De perfecte huisstijl

Wanneer je een bedrijf hebt, heb je natuurlijk ook een bijpassende huisstijl nodig. Een huisstijl die past bij de identiteit van je bedrijf. De perfecte huisstijl is niet alleen een logo. De huisstijl is meer dan dat. We spreken ook over een typografie, kleurgebruik, slogan, briefpapier, naamkaartjes,…

Grafische trends in 2018

Elk jaar zijn er wel weer nieuwe grafische trends die erboven uitsteken. Enkele trends waren er ook al in 2017 maar 2018 heeft ook nieuwe trends. Hier enkele trends op een rijtje.

Betere productpagina's op jouw webshop

Het is belangrijk dat een webshop zeer gebruiksvriendelijk is opgebouwd. Maar hoe zorg je er nu voor dat jouw productpagina's ook leiden tot meer conversie? Wij geven jullie enkele eenvoudige tips om jouw productpagina's te verbeteren.

Reageren en leuk vinden als Facebook Pagina?

We krijgen vaak de vraag: moeten wij als Facebook pagina van een bedrijf andere pagina's leuk vinden? Daar antwoorden wij volmondig JA op! Like andere pagina's en reageer gerust op relevante berichten als bedrijf. Uiteraard moet dit professioneel gebeuren maar hoe? Lees hier waarom dit interessant kan zijn voor jouw bedrijfspagina.

Rebranding van een huisstijl

Rebranding of identiteitsverwisseling of naamswijziging of … Er zijn verschillende namen voor maar eigenlijk is het het aanpassen van je huisstijl. Het is een ingrijpende verandering van de identiteit van een ondernemingsmerk, een productmerk of een dienstkenmerk door wijziging van slogan, logo, design, merknaam of een combinatie van deze elementen.