Tips

Rebranding van een huisstijl

Rebranding of identiteitsverwisseling of naamswijziging of … Er zijn verschillende namen voor maar eigenlijk is het het aanpassen van je huisstijl. Het is een ingrijpende verandering van de identiteit van een ondernemingsmerk, een productmerk of een dienstkenmerk door wijziging van slogan, logo, design, merknaam of een combinatie van deze elementen. 
6 juni 2018/door Creactiv Security

Nieuwe Instagram functie: Vrienden zien wanneer je voor het laatst online was

Sinds kort heeft Instagram er een nieuwe functie bij gekregen. Door de overname van Facebook groeit Instagram steeds meer en meer in zijn mogelijkheden. Zo kan je sinds kort zien wanneer iemand voor het laatst online geweest is en dus actief was.
1 juni 2018/door Jana De Ryck

Maak jullie marketing en communicatie GDPR-proof

De nieuwe privacywetgeving, GDPR of AVG, komt steeds dichterbij. Om jullie marketing en communicatie GDPR-proof te maken lijsten wij hier op met welke elementen je rekening dient te houden.
4 mei 2018/door Jana De Ryck

Maak jullie website GDPR-proof

De GDPR is in aantocht! Vanaf 25 mei 2018 zal je onderneming er anders uitzien op vlak van gegevensverzameling. Niet helemaal zeker wat deze nieuwe wetgeving inhoudt?
4 mei 2018/door Jana De Ryck

Invloed van GDPR op jouw e-mailmarketing

GDPR is de nieuwe Europese Privacywetgeving die vanaf 25 mei 2018 in dienst zal treden. Wat is nu de impact van deze nieuwe wetgeving op jouw e-mailmarketing?
16 maart 2018/door Jana De Ryck

GDPR: 5 praktische tips voor de nieuwe privacywetgeving

Heb je klanten? Maak je wel eens een factuur? Heb je een onderneming in de EU? Dan val je vanaf 25 mei onder de nieuwe Europese privacywetgeving: De GDPR.
15 februari 2018/door Jana De Ryck

Invloed van GDPR op jouw website

De GDPR, General Data Protection Regulation, die vanaf 25 mei 2018 ingaat, heeft heel wat gevolgen voor jouw website. Nu nemen we onderhanden welke specifieke stappen er nodig zijn om jouw website volledig te optimaliseren voor de GDPR!
15 januari 2018/door Jana De Ryck

GDPR: wat is het en hoe ga je ermee om?

Ondertussen heeft het nieuws over de GDPR bijna alle bedrijven bereikt. Wat is dit nu juist en hoe ga je er als bedrijf mee om?
17 november 2017/door Jana De Ryck

4 redenen om op jouw eigen merknaam te adverteren in Google AdWords

Je ziet veel advertenties verschijnen wanneer mensen een bedrijfsnaam intypen. Maar waarom zou je nu exact adverteren op jouw eigen merknaam? Hoogstwaarschijnlijk kom je toch bovenaan te staan in de zoekresultaten. Heeft het wel zin om hieraan geld te spenderen? Ja, er zijn wel degelijk enkele redenen waarom dit nuttig kan zijn.
2 november 2017/door Jana De Ryck

Interactie aangaan met jouw social media fans

Met de opkomst van social media werd marketing plots meer tweerichtingsverkeer. Klanten kunnen communiceren met bedrijven op verschillende manieren via Facebook, Instagram of via andere kanalen. Het is belangrijk om niet enkel promoties, acties of informatie over je bedrijf te posten. Een social media kanaal is niet voor niks een communicatiekanaal waarbij interactie centraal staat.
30 oktober 2017/door Jana De Ryck

Onderschat de kracht van e-mailmarketing niet

Wanneer men denkt aan online marketing kanalen wordt e-mailmarketing vaak aan de kant geschoven. De oorzaak ligt voor een groot deel bij de slechte reputatie van dit boeiend kanaal. E-mailmarketing wordt direct geassocieerd met ongewenste nieuwsbrieven of spam. Maar hier brengen wij verandering in: goede e-mailmarketing is nog steeds een krachtig kanaal om verschillende doelen te kunnen bereiken.
30 oktober 2017/door Jana De Ryck

Wat is het verschil tussen responsive, adaptive en separate webdesign?

Een mobielvriendelijke website is al lang een must en als Google zijn mobile first index uitrolt valt het niet meer weg te denken. Er bestaan verschillende manieren om je website mobielvriendelijk te maken en dat kan soms voor verwarring zorgen. Elke website is anders en vraagt een andere vorm van webdesign.
30 oktober 2017/door Jana De Ryck