
Til je LinkedIn profiel naar een hoger niveau
Een doordeweekse ochtend, je opent je brievenbus die vol zit met reclamefolders. Wat later check je je social media en allerlei advertenties bieden zich aan op jouw nieuwsoverzicht. Deze handelingen
Op zoek naar meer
kennis en advies?
Een getuigenis van een tevreden klant is goud waard. Ze vormen een krachtig promotiemiddel op je website.
Vooraleer mensen overgaan tot een aankoop, gaan ze vaak eerst opzoekingswerk op het internet verrichten. Uit onderzoek blijkt dat we ons meer en meer laten beïnvloeden door getuigenissen en referenties. Plaats dus goede getuigenissen of referentie op je website, en laat zien dat je tevreden klanten hebt.
Stel jezelf in de plaats van je potentiële klanten. Wanneer je aan het surfen bent en je ziet op een website goede getuigenissen en referenties staan, dan ben je automatisch meer geneigd om terug te gaan naar dat bedrijf indien je wenst over te gaan tot een aankoop. Wil je geen klanten verliezen? Dan moet je jezelf bewust zijn van de invloed van getuigenissen.
Je moet helemaal niet bang zijn om getuigenissen aan je klanten te vragen. Indien ze tevreden zijn over je producten/diensten, dan zullen ze zonder problemen een getuigenis neerschrijven. Het kost niet veel tijd en moeite om deze referenties op je website te plaatsen. Zeker niet wanneer je weet dat bezoekers er veel belang aan hechten en daardoor sneller overgaan tot een aankoop.
Hulp nodig bij het plaatsen van referenties op je website? Contacteer ons voor meer informatie.
Een doordeweekse ochtend, je opent je brievenbus die vol zit met reclamefolders. Wat later check je je social media en allerlei advertenties bieden zich aan op jouw nieuwsoverzicht. Deze handelingen
Een doordeweekse ochtend, je opent je brievenbus die vol zit met reclamefolders. Wat later check je je social media en allerlei advertenties bieden zich aan op jouw nieuwsoverzicht. Deze handelingen
Dankzij een sociale media strategie valt of staat je online aanwezigheid op de verschillende sociale media kanalen. Lees in deze blog ons 7-deling stappenplan voor een sociale media strategie op
Naast extra advies verwittigen we je via deze weg ook als we opleidingen en events organiseren. En geloof ons: die wil je echt niet missen. Tot snel?
Wij zijn erkend dienstverlener door de Vlaamse Overheid in het kader van de KMO-portefeuille met erkenningsnummer DV.A222536 voor Advies en DV.O222535 voor Opleiding.