Teamtrajecten: het belang van een geïntegreerde aanpak

#Teamworkmakesthedreamwork

De kracht van teamwork en het belang van een geïntegreerde aanpak binnen afdelingen. Het resultaat? 1+1 = 3

Onze teamtrajecten zijn ontworpen om verschillende teams binnen jouw onderneming samen te brengen, zoals sales en marketing, of projectmanagers en marketingteams. Deze trajecten zijn ideaal voor organisaties die de synergie tussen verschillende afdelingen willen versterken om hun klantgerichte en commerciële doelstellingen te maximaliseren.

Een gezamenlijke aanpak, een hefboomeffect

Onze teamtrajecten zijn gericht op het samenbrengen van afdelingen die cruciaal zijn voor het commerciële succes van jouw onderneming. We creëren een omgeving waarin kennis, strategieën en doelen worden gedeeld en geïntegreerd. Dit bevordert niet alleen een betere communicatie en begrip over de afdelingen heen, maar versterkt ook de samenwerking. Ons doel? Klantgericht en commercieel handelen door de hele organisatie laten doordringen.

Verplichte website-informatie

Voordelen van onze teamtrajecten

Verhoogde efficiëntie en effectiviteit: Door commercieel en klantgericht handelen doorheen de organisatie te laten doordringen werken departementen samen, verminderen we overlappingen en inefficiënties en verhogen we de effectiviteit.

Verbeterde interne communicatie: Onze trajecten bevorderen open communicatie, creëren dialoog en begrip, wat essentieel is voor een positieve bedrijfscultuur en productieve werkomgeving.

Onze teamtrajecten zijn ideaal voor ondernemingen die de samenwerking tussen verschillende departementen willen versterken en hun gezamenlijke doelen omtrent commercieel en klantgericht handelen willen maximaliseren.

Deze doener (met ambitie) ging je voor

Unizo Provincie Antwerpen ontdekte smarketing

UNIZO PROVINCIE ANTWERPEN

Smarketing introduceren bij UNIZO Provincie Antwerpen

Zijn we ook voldoende klantgericht?”, vroeg Directeur Carl Van Dyck zich af. Het antwoord was: “Nee”. Concreet moest het team een tandje bijsteken op het vlak van marketing en (vooral) sales om leden te behouden en te werven.

Na een smarketingscan en een gepersonaliseerd smarketing bootcamp zag UNIZO Provincie Antwerpen het aantal LinkedIn-volgers vertienvoudigen en de inschrijvingen voor events gevoelig toenemen. Bovendien heeft elk teamlid nu de nodige commerciële reflexen.