Raad & daad
Wij helpen jou met authentieke marketing, communicatie, smarketing, branding en employer branding, zodat jij impact kunt maken op klanten en medewerkers. Dat doen we niet alleen met campagnes en analyses, maar ook door jou advies en inspiratie aan te reiken, onder meer via onze podcast “Raad & Daad”. Onze filosofie? Jij kunt gerust je eigen marketingexpert worden, als je maar voldoende begeleiding krijgt!
Waardecreatie voor klanten: 3 tips
We moedigen klanten aan om marketing en sales samen te nemen in één department in de plaats van de teams in aparte silo’s onder te brengen. Door sales- en marketingexperts met vereende kracht aan je doelstellingen te laten werken, creëer je meer waarde voor klanten. Maar wat is waardecreatie eigenlijk? En hoe zorg je daar nu precies voor?
Lead generation
Wij zijn enorme voorstanders van smarketing! Maar waarom? Marketing en sales combineren en samen aan je bedrijfsdoelen laten werken doet je écht grote stappen voorwaarts zetten.
Investeren in klantenbinding
Door te opteren voor smarketing, met een nauwe samenwerking tussen marketing en sales, investeer je in een betere klantrelatie. En klantenbinding levert je heel wat meer op dan één enkele deal.
Smarketing implementeren in je organisatie
Door te opteren voor smarketing, met een nauwe samenwerking tussen marketing en sales, investeer je in een betere klantrelatie. En klantenbinding levert je heel wat meer op dan één enkele deal.
Aan de slag met smarketing
Als boegbeeld van Saleswise ondervond Gunter America aan den lijve dat sales en marketing niet van elkaar los te koppelen vallen. Hij en zijn team brengen bij nieuwe klanten altijd eerst de huidige situatie in
Uit succesvolle branding spreekt jouw verhaal
Mylan De Saeger werkt als designer bij Creactiv en weet als geen ander dat branding zoveel méér is dan een nieuw logo of een nieuwe huisstijl. Hij vertelt wat hij als vertrekpunt neemt in een
De kern van leiderschap, volgens Tim Vanheusden
We spraken eerder al met Senitas-boegbeeld Tim Vanheusden over “beleving als sleutel tot succesvolle marketing”. Maar om als organisatie successen te boeken, moet je natuurlijk niet alleen denken aan je klanten. Je bedrijfscultuur en je
Doelgericht werken als ondernemer
Carmen Lecluyse van High Performance Leadership helpt ondernemers om effectiever hun beoogde resultaten te bereiken. Zowel in haar business coaching als in de marketing coaching waar wij bij Creactiv voor staan, is het cruciaal om
Customer experience
Tim Vanheusden werkt bij Senitas als marketingmanager of, zoals ze het in zijn organisatie noemen, ‘First Impressions Officer’. Als partners in de schoonheidsindustrie bevinden Tim en zijn collega’s zich in een heel resultaatgedreven en productgerichte
Hoe rebranding kan helpen in de ‘war for talent’
Kathleen Scheers en de andere vennoten van Verschaeren & Mertens kwamen bij Creactiv terecht omdat ze voelden dat het tijd was voor een rebranding. Het accountantskantoor bestaat al sinds 1975, en een nieuwe huisstijl drong