Raad & daad

Wij helpen jou met authentieke marketing, communicatie, smarketing, branding en employer branding, zodat jij impact kunt maken op klanten en medewerkers. Dat doen we niet alleen met campagnes en analyses, maar ook door jou advies en inspiratie aan te reiken, onder meer via onze podcast “Raad & Daad”. Onze filosofie? Jij kunt gerust je eigen marketingexpert worden, als je maar voldoende begeleiding krijgt!

Waardecreatie voor klanten: 3 tips

We moedigen klanten aan om marketing en sales samen te nemen in één department in de plaats van de teams in aparte silo’s onder te brengen. Door sales- en marketingexperts met vereende kracht aan je doelstellingen te laten werken, creëer je meer waarde voor klanten. Maar wat is waardecreatie eigenlijk? En hoe zorg je daar nu precies voor?

Zo haal je meer uit je menselijk kapitaal

“Treat employees like you want them to treat your best customers.” In deze quote kan Ann-Sophie Bossuyt van BrightHouse zich helemaal vinden. BrightHouse ondersteunt werkgevers op het vlak van hr, zodat human resources niet langer

Meer weten

Je klantbeleving verbeteren? Zo begin je eraan

‘Customer experience’, ‘employee experience’, ‘omnichannel experience’, … Het regent tegenwoordig ‘experiences’ in marketingland. Toch is klantbeleving niets nieuws en allesbehalve een hype, vindt Sarah Keppens van Customerry, een bedrijf dat zich bezighoudt met klantbeleving als

Meer weten