Raad & daad
Wij helpen jou met authentieke marketing, communicatie, smarketing, branding en employer branding, zodat jij impact kunt maken op klanten en medewerkers. Dat doen we niet alleen met campagnes en analyses, maar ook door jou advies en inspiratie aan te reiken, onder meer via onze podcast “Raad & Daad”. Onze filosofie? Jij kunt gerust je eigen marketingexpert worden, als je maar voldoende begeleiding krijgt!
Waardecreatie voor klanten: 3 tips
We moedigen klanten aan om marketing en sales samen te nemen in één department in de plaats van de teams in aparte silo’s onder te brengen. Door sales- en marketingexperts met vereende kracht aan je doelstellingen te laten werken, creëer je meer waarde voor klanten. Maar wat is waardecreatie eigenlijk? En hoe zorg je daar nu precies voor?
Maak van je bedrijfscultuur en missie iets tastbaars
Neves is een fabrikant van inbouwkasten en schuifdeuren op maat. Toen Frederick Snoeck en Alain Langerock in 2014 het bedrijf overnamen, was dat allesbehalve een evidente keuze. Frederick had een achtergrond in geneeskunde, en Alain
Ramon Vullings over cross-industry innovation
Veel bedrijven zijn op zoek naar manieren om anders, slimmer en creatiever na te denken, en ze associëren dat proces steevast met de lancering van compleet nieuwe ideeën. Ramon Vullings, expert in cross-industry innovation, voegt
Marktonderzoek en meer: klantgericht werken begint bij data verzamelen
Bran Van Welden gaf jarenlang workshops en opleidingen over klantgerichtheid. Die ervaring kwam goed van pas toen bij partner werd bij Team Volt, een organisatie die bedrijven doet groeien met klantgestuurde data, en die daarrond
Zo haal je meer uit je menselijk kapitaal
“Treat employees like you want them to treat your best customers.” In deze quote kan Ann-Sophie Bossuyt van BrightHouse zich helemaal vinden. BrightHouse ondersteunt werkgevers op het vlak van hr, zodat human resources niet langer
Trends in sales: van ‘hard selling’ naar ‘solution selling’
Gunter America, de oprichter en managing partner van Saleswise, is al zestien jaar actief in sales en salesmanagement. Met Saleswise helpen hij en zijn team klanten aan de juiste verkoopstrategie, optimaliseren ze salesprocessen en coachen
Je klantbeleving verbeteren? Zo begin je eraan
‘Customer experience’, ‘employee experience’, ‘omnichannel experience’, … Het regent tegenwoordig ‘experiences’ in marketingland. Toch is klantbeleving niets nieuws en allesbehalve een hype, vindt Sarah Keppens van Customerry, een bedrijf dat zich bezighoudt met klantbeleving als
Videomarketing: waarde creëren en valkuilen vermijden
Ken de Kort, mede-oprichter van Sparkvalley, ziet videomarketing als een middel om bedrijfsresultaten te versterken; nooit als een doel op zich. Sparkvalley maakte zelf een evolutie door van vooral corporate video’s (waarbij bedrijven zichzelf in