Onze cases

Eerst zien, en daarna geloven? Snappen we. Op deze pagina zetten we een aantal projecten in de kijker, om jou een idee te geven waaraan je kunt verwachten, en om enkele van onze fantastische klanten in de kijker te zetten. En misschien ook … omdat we gewoon ongelofelijk trots zijn op wat we doen!

Aves Legal

Een nieuwe branding en strategie voor Aves Legal

Creactiv stond met veel plezier in voor de huisstijl en de lancering van het nieuwe merk ‘Aves Legal’. Uiteraard was voor zo’n lancering evengoed een strategie en plan nodig. Daarbij adviseerden we Aves Legal om bij het eigen team te beginnen, en een sterke basis te leggen

Nitor

Een stap naar meer zichtbaarheid en groei voor NITOR

Dieter, zaakvoerder van Nitor, merkte dat na het volgen van een salestraject, de volgende stap naar meer zichtbaarheid noodzakelijk was. We gingen aan de slag met de focusvraag van Nitor: “We willen werken aan onze visibiliteit, duidelijk naar buiten treden met wie we zijn, waar we voor staan en wat we doen. Het is belangrijk om onze doelgroep te bereiken en ons merk sterker te positioneren.”

Ingenix

Een verhaal van groei & innovatie voor Ingenix

“Onze boodschap komt niet goed over,” realiseerde Roy Van Coillie, zaakvoerder van Ingenix Hun boodschap was niet helder, en de spontane mond-tot-mondreclame groeide minder snel dan gewenst. Hoewel het ze lukte om nieuwe klanten aan te trekken, bleef het groeitempo stabiel. Dit benadrukte de noodzaak voor vernieuwing om de groei te versnellen. De vraag? Een gerichte aanpak om hun doelgroep beter te bereiken en hun waardepropositie glasherder te krijgen.

Keuleers

Keuleers: Versterking van identiteit en structuur

Keuleers had behoefte aan een duidelijkere identiteit en kernwaarden die niet alleen het bedrijf maar ook de werknemers weerspiegelen. We gingen aan de slag met de volgende focusvragen: Wie zijn wij als bedrijf, wie zijn onze medewerkers, en hoe willen we gezien worden? Het middenkader werd betrokken om structuur en rust te brengen, wat de kernwaarden meer zichtbaarheid gaf.

 

Chocola Tuti

Financiële rust voor de zaakvoerster van Chocola-Tuti

Mieke besefte dat de B2B-aanpak een andere benadering vraagt dan het bereiken van particulieren. Samen met ons werkte ze verder op dit belangrijke inzicht en brachten we de B2B-smarketing methode voor haar in kaart.

Diverze

DiverZe stelt doelgroep en communicatie scherper na smarketing bootcamp

Zaakvoerder Wim Zwarts schreef zich in voor het open smarketing bootcamp omdat hij stappen vooruit wilde zetten met zijn zaak, het totaalaanbod van DiverZe bekendheid wilde geven en zijn communicatie-inspanningen wilde verbeteren.  “Het smarketing bootcamp was een kantelpunt”, aldus Wim.

Saleswise

Saleswise sterker naar buiten doen komen

SalesWise helpt bedrijven om een versnelling hoger te schakelen op salesvlak. Het team brengt bij klanten de huidige situatie in kaart via…

GoCreate

Menselijkere uitstraling voor GeCreate dankzij smarketing

GoCreate biedt mediaoplossingen op maat die thuishoren in zowel IT als broadcasting, maar die ook de brug slaan tussen beide werelden – denk aan webstreaming, de bouw van filmstudio’s…

CSB2

Meer naamsbekenheid en conversies voor Csb2

CSB2 biedt een compleet serviceprogramma rond spuitcabines aan, zowel voor de industriële als de automotive sector. Het bedrijf is al meer..

Myrna coaching

SMARKETING, MEER DOEN MET MINDER BIJ MYRNA COACHING

Nathalie Claes, de zaakvoerder van Myrna Coaching & Consulting, kwam met een tweeledige vraag naar ons en onze partner SalesWise. Enerzijds wilde Nathalie bij zichzelf de drempel…

Roux

MEER STRUCTUUR EN MEER NAAMSBEKENDHEID VOOR ROUX

Roux NV is een verfgroothandel die vooral het verschil maakt met zijn expertise en advies aan klanten (van schilders en architecten tot scholen). Een belangrijk onderscheidend kenmerk…

De Pompshop

Een slimme en efficiënte omzetstijging voor De POMPSHOP

Bij De Pompshop beseffen ze dat marketing en verkoopinspanningen niet soms dienen te gebeuren, maar dat het een continu proces is. Door deel te nemen aan ons groepstraject maakt zaakvoerder Lode niet alleen tijd vrij om aan zijn bedrijf te werken, maar doet hij dit ook op een manier die leidt tot concrete, meetbare resultaten.