Til je LinkedIn profiel naar een hoger niveau
Een doordeweekse ochtend, je opent je brievenbus die vol zit met reclamefolders. Wat later check je je social media en allerlei advertenties bieden zich aan op jouw nieuwsoverzicht. Deze handelingen
Op zoek naar meer
kennis en advies?
Er blijken nog steeds veel bedrijven, zowel KMO’s als zelfstandigen, niet online aanwezig te zijn. Ze hebben vaak geen idee hoe om te gaan met social media, content marketing, bloggen, e-commerce, e-mailmarketing,…
Vandaag is het meer dan ooit belangrijk om online aanwezig te zijn. Niet online aanwezig zijn komt overeen met niet langer concurrentieel zijn. Voor de gemiddelde onderneming is een website nog altijd het belangrijkste digitale kanaal.
Mensen gaan zich steeds meer en meer informeren via het internet, alvorens ze overgaan tot een aankoop. Dagelijks worden er in Google meer dan 4 miljard zoekopdrachten uitgevoerd. Als je online niet aanwezig bent en je concurrenten wel, dan zal je waarschijnlijk verliezen omdat jij niet tussen de zoekresultaten staat, en je concurrent wel.
Een onderneming die vandaag niet online is, wordt vaak als onprofessioneel beschouwd. Mensen willen je contactgegevens, je aanbod, informatie,… op het internet vinden. Een website vormt je online visitekaartje waarmee je potentiële klanten kan aantrekken en overtuigen. Een website heeft voor een onderneming niets als voordelen.
Dankzij sociale media kan je enorm veel (potentiële) klanten bereiken. Wanneer je een goede strategie toepast zal je naamsbekendheid strijgen dankzij sociale media. Het is een ideaal medium om persoonlijk contact te hebben met je fans.
Leent je product de mogelijkheid om online aangeboden te worden? Denk dan eens na over een webshop. Dankzij een webshop kan je mensen bereiken die in je fysieke winkel nooit zouden komen omwille van bijvoorbeeld een te grote afstand,… Zonder je webshop zouden ze je niet kennen.
Vaak zijn er online veel reviews te vinden. Ze zijn belangrijk voor zowel de onderneming als voor de lezers, want ze kunnen potentiële klanten overtuigen. Reageer altijd op negatieve reviews. Wanneer je online niet aanwezig bent, zie je de negatieve reviews hoogstwaarschijnlijk niet, waardoor je er ook niet op kan reageren. Wanneer je reageert toon je dat je betrokken bent bij je klanten.
Ben je online nog niet aanwezig? Het is belangrijk dat je vandaag nog actie onderneemt. Wanneer je meer informatie wil over online aanwezigheid of over de verschillende digitale kanalen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Een doordeweekse ochtend, je opent je brievenbus die vol zit met reclamefolders. Wat later check je je social media en allerlei advertenties bieden zich aan op jouw nieuwsoverzicht. Deze handelingen
Een doordeweekse ochtend, je opent je brievenbus die vol zit met reclamefolders. Wat later check je je social media en allerlei advertenties bieden zich aan op jouw nieuwsoverzicht. Deze handelingen
Dankzij een sociale media strategie valt of staat je online aanwezigheid op de verschillende sociale media kanalen. Lees in deze blog ons 7-deling stappenplan voor een sociale media strategie op
Naast extra advies verwittigen we je via deze weg ook als we opleidingen en events organiseren. En geloof ons: die wil je echt niet missen. Tot snel?
Wij zijn erkend dienstverlener door de Vlaamse Overheid in het kader van de KMO-portefeuille met erkenningsnummer DV.A222536 voor Advies en DV.O222535 voor Opleiding.