Til je LinkedIn profiel naar een hoger niveau
Een doordeweekse ochtend, je opent je brievenbus die vol zit met reclamefolders. Wat later check je je social media en allerlei advertenties bieden zich aan op jouw nieuwsoverzicht. Deze handelingen
Breng theorie in de praktijk: ontdek onze opleidingen en events!
Bedrijfsfotografie is er in vele soorten en maten. Tegenwoordig is de identiteit van een bedrijf steeds belangrijker. Klanten en opdrachtgevers willen namelijk weten met wie ze te maken hebben, en een groot gedeelte van wat jij (en je team) uitstraalt komt door de beelden die je gebruikt. Je kunt voor hele strakke, professionele fotografie kiezen, die vooral betrouwbaarheid en zakelijkheid uitstraalt, maar je kunt ook voor authentieke bedrijfsfotografie gaan.
Er zijn verschillende redenen om te kiezen voor authentieke beelden bij bedrijfsfotografie. Ten eerste kunnen authentieke beelden helpen om een echte verbinding te maken met jouw (potentiële) klanten. Ze laten zien wie jouw team echt is en wat je onderneming te bieden heeft. Dit kan ervoor zorgen dat (potentiële) klanten zich meer verbonden voelen met je bedrijf en dat ze vertrouwen in jullie krijgen. Bovendien geven authentieke beelden je onderneming een unieke en onderscheidende look.
Ten tweede dragen authentieke beelden bij aan het winnen van het vertrouwen van je doelgroep. Deze beelden zijn geloofwaardiger voor het publiek en creëren een gevoel van echtheid waardoor er meer vertrouwen is. Verder spelen authentieke beelden in op het oproepen van emoties. Ze laten echte mensen zien in bepaalde situaties, waardoor de klant zich gemakkelijker identificeren in die situatie. Deze punten zorgen ervoor dat mensen meer geneigd zijn om contact op te nemen.
Tot slot is het ook van belang om de identiteit en het karakter van je bedrijf te reflecteren. Wanneer je kernwaarden zich richten op duurzaamheid en eerlijkheid, dragen authentieke beelden bij aan het overbrengen van je waarden en het tonen dat je hier daadwerkelijk in gelooft.
Een effectieve, vernieuwende en creatieve content marketing strategie kan heel wat bereiken:
Heb je graag hulp bij het bepalen van je identiteit en deze om te zetten in beelden? Contacteer ons voor een gesprek waarin we samen de mogelijkheden bespreken.
Ben jij klaar om jouw visuele identiteit strategisch in te zetten? Het gaat niet alleen om het maken van mooie foto’s, maar ook om het bewust nadenken over hoe je deze beelden effectief gaat inzetten. Bij Creactiv geloven we dat het ontwikkelen van een doordachte strategie essentieel is voor het succes van jouw visuele branding. We helpen je niet alleen bij het creëren van prachtige beelden, maar ook bij het uitdenken van een strategie die jouw bedrijf op de kaart zet en jouw doelen ondersteunt.
Wil je graag meer leren over het gebruik van authentieke beelden? Of het verzorgen van betere content? Met behulp van de opleiding Contentplan: (het recept voor consistente & efficiënte marketing) zorg je voor consistente en efficiënte marketing.
Een doordeweekse ochtend, je opent je brievenbus die vol zit met reclamefolders. Wat later check je je social media en allerlei advertenties bieden zich aan op jouw nieuwsoverzicht. Deze handelingen
Een doordeweekse ochtend, je opent je brievenbus die vol zit met reclamefolders. Wat later check je je social media en allerlei advertenties bieden zich aan op jouw nieuwsoverzicht. Deze handelingen
Dankzij een sociale media strategie valt of staat je online aanwezigheid op de verschillende sociale media kanalen. Lees in deze blog ons 7-deling stappenplan voor een sociale media strategie op
Naast extra advies verwittigen we je via deze weg ook als we opleidingen en events organiseren. En geloof ons: die wil je echt niet missen. Tot snel?
Wij zijn erkend dienstverlener door de Vlaamse Overheid in het kader van de KMO-portefeuille met erkenningsnummer DV.A222536 voor Advies en DV.O222535 voor Opleiding.