Onze tips & tricks
‘Sharing is caring’ is niet alleen ons motto wanneer er iemand op kantoor verschijnt met zelfgebakken koekjes (goeie timing voor de klanten die net dan in onze coworkingspace aan de slag zijn!). Op professioneel vlak delen we al even graag.
Kennis opdoen? Je bent aan het juiste (web)adres.
Til je LinkedIn profiel naar een hoger niveau
Een doordeweekse ochtend, je opent je brievenbus die vol zit met reclamefolders. Wat later check je je social media en allerlei advertenties bieden zich aan op jouw nieuwsoverzicht. Deze handelingen zijn niets bijzonders maar ze
Impact van authentieke beelden in je bedrijf
Een doordeweekse ochtend, je opent je brievenbus die vol zit met reclamefolders. Wat later check je je social media en allerlei advertenties bieden zich aan op jouw nieuwsoverzicht. Deze handelingen zijn niets bijzonders maar ze
Getuigenissen en referenties op je website
Dankzij een sociale media strategie valt of staat je online aanwezigheid op de verschillende sociale media kanalen. Lees in deze blog ons 7-deling stappenplan voor een sociale media strategie op te starten.
Social media inzetten voor je bedrijf
De consument is actief op social media. Als bedrijf zijn social media kanalen dus de ideale manier om de consument te bereiken. Alvorens social media in te zetten is het belangrijk dat je bewust bent
Waarom is content marketing zo belangrijk?
Een doordeweekse ochtend, je opent je brievenbus die vol zit met reclamefolders. Wat later check je je social media en allerlei advertenties bieden zich aan op jouw nieuwsoverzicht. Deze handelingen zijn niets bijzonders maar ze
Interactie aangaan met jouw social media fans
Met de opkomst van social media werd marketing plots meer tweerichtingsverkeer. Klanten kunnen communiceren met bedrijven via verschillende kanalen. Maar hoe creëer je nu interactie?
Je doelgroep bereiken met de juiste content
Binnen je marketingstrategie moet de content die je uitstuurt voldoen aan enkele regels. In deze blog geven we je enkele tips hoe je de doelgroep bereikt met de juiste content. Lees je mee?
Het gebruik van een Campaign URL Builder
Om campagnes effectief te kunnen meten vanuit Google Analytics, kan er best een Campaign URL aangemaakt worden. Hoe je dit juist doet en waarom lees je hieronder!
Stappenplan om een social media strategie te maken
Dankzij een sociale media strategie valt of staat je online aanwezigheid op de verschillende sociale media kanalen. Lees in deze blog ons 7-deling stappenplan voor een sociale media strategie op te starten.
Groot bereik van social media
Het gebruik van social media is de voorbije jaren enorm gestegen. Als we naar de cijfers kijken, kunnen we stellen dat het gebruik van social media ook zal blijven stijgen. Deze explosieve groei zorgt ervoor
15 must haves voor een professionele website
Een professionele website zou vanzelfsprekend moeten zijn voor een onderneming, zowel groot als klein. Veel bedrijven focussen zich vaak op de vormgeving en de lay-out van hun website.
Waar vind ik foto’s voor commercieel gebruik?
Een afbeelding zegt meer dan duizend woorden. Dit gezegde klinkt iedereen wel bekend in de oren. Ook volgende uitspraak wordt algemeen aanvaard: een afbeelding zorgt voor…
Het belang van online aanwezigheid
Er blijken nog steeds veel bedrijven, zowel KMO’s als zelfstandigen, niet online aanwezig te zijn. Ze hebben vaak geen idee hoe om te gaan met social media, content marketing,
Meten is weten: analyse in Mailchimp
Wanneer je een mailing verzonden hebt, dan komen de eerste resultaten al de eerste uren binnen via MailChimp. Maar wat willen al deze cijfers zeggen?
Doelen stellen voor je website
Wanneer je als bedrijf een website wilt (laten) bouwen, is het belangrijk om te bepalen wat je met je website wilt bereiken. De doelen die je met je website wilt bereiken, zijn de …
4 tips om je doelgroep te bepalen
Wat houdt het woord doelgroep nu eigenlijk in? Wie zijn jouw potentiële klanten? Ontdek het allemaal in deze blog.
9 tips om meer likes te krijgen op Facebook zonder advertentiekosten
Hoe meer likes je op je Facebookpagina hebt, hoe meer mensen je kan bereiken. In dit bericht vind je 9 tips om meer likes te krijgen op Facebook zonder…
Wie is mijn ideale klant?
Heel wat bedrijven hebben moeite om de juiste doelgroep te vinden. Hoe ga je nu op zoek naar je ideale klant en waarom is dit net zo belangrijk?
Wat is hybride marketing?
Hybride marketing is een term die ontstaan is na de vele technologische evoluties in de laatste jaren. Vroeger gebruikte marketeers vooral de traditionale kanalen, zoals radio, tv,…
Welke gegevens moet je verplicht vermelden op je website?
We leven in een digitale wereld. Je lokale slager of bloemist doet vol enthousiasme mee op sociale media en velen onder hen hebben reeds een eigen website. Dat is ook logisch…
Instagram stapt af van de chronologische volgorde
Instagram heeft bekend gemaakt dat ze binnenkort niet langer foto’s in chronologische volgorde gaan tonen. Door dit toe te passen willen ze bovenaan, net zoals bij Facebook,
Wat is het verschil tussen een hard bounce en een soft bounce?
Wanneer je jouw e-mail verzonden hebt, ontvang je al snel de eerste resultaten. Hierbij zal je merken dat niet al jouw inschrijvers voor de nieuwsbrief jouw nieuwsbrief effectief